Conditionele content in communicatiesjablonen mogelijk?

Hoi, Wat ons ontzettend zou helpen is de mogelijkheid voor conditionele content in communicatiesjablonen.
Wat ik hiermee bedoel is:
We hebben een sjabloon met bv 4 paragrafen: A, B, C en D.

  • Bij cursus 1 moeten alle paragrafen worden getoond.
  • Bij cursus 2 paragrafen A, C en D.
  • Bij cursus 3 paragrafen B en C.

Daar wij een flink aantal verschillende cursussen en ook nog in verschillende varianten aanbieden, hebben we inmiddels een behoorlijke set sjablonen (zowel cursussen en communicatie). terwijl de communicatiesjablonen veelal op details verschillen (bv voor open groepen een ander stukje tekst dan voor incompany).

In Mailblue (ActiveCampaign) is dit mogelijk en werkt top!

Een op het oog kleine aanpassing kost nu veel tijd en aandacht, omdat het in veel verschillende sjablonen (en soms al ingeplande cursussen) aangepast moet worden.

Dit klinkt zeker als een mooie toevoeging!

@sandraPP ben jij in staat om wat screenshots vanuit Active Campaign toe te voegen en wellicht te beschrijven welke stappen je daar doet? Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat je eerst de teksten ergens definieert en dan deze koppelt met de benodigde regels aan een cursus(sjabloon).

He Stefan, deze plan ik even in voor volgende week. Deze week gaat me dat niet lukken ;-( Info komt dan uit de kennisbank van Mailblue (ActiveCampaign), ik heb op dit moment geen klant met een Plus account (de functie zit niet in het Lite account (goedkoopste)).