Release 202407.0.0
LET OP: Deze (gratis) feature staat standaard uit, mocht je hem willen gebruiken, neem dan even contact met ons op via support@planaday.nl. Zodra alle kinderziektes eruit zijn zullen we standaard voor iedereen beschikbaar maken!
Uit de klanten dag kwam de vraag of we ondersteuning gingen toevoegen voor competenties. Vanaf nu is de eerste versie hiervan toegevoegd en is het mogelijk bij cursisten, instructeur en eigen medewerker competenties toe te voegen.
In Beheer->instellingen->modules->competenties kan je aangeven of, hoe en waar je het wil gebruiken. Ook kan je aangeven of je van niveau’s (bij 1 t/m 5) gebruik wil maken bij de competenties.
Bij Beheer->instellingen->applicatie configuratie->competenties kan je daarna de competenties aanmaken. Hierbij is het ook mogelijk om meteen een label aan te maken die je kan koppelen aan cursus/dagdelen (hier gaan we later iets gaafs mee doen bij inplannen! Iets met AI )
Hierna zijn de competenties toe te voegen aan de instructeurs en cursisten/medewerkers (als je dat hebt aangezet)
en dan:
Hierna zal je een overzicht zien van de competenties bij de cursist:
Maar ook in de meeste overzichten:
- Cursisten onder bedrijf
- Cursisten overzicht algemeen
- Cursist inplannen
In de aankomende releases gaan we dit verder uitbreiden:
- Competenties onder functies hangen (welke compenties heb je nodig voor een functie)
- Filters en zoekfuncties toevoegen op competenties (geef me alle cursisten met de competenties EHBO)
Input, verbeteringen of aanvullingen? Laat het ons weten!