Graag zou ik willen zien of het mogelijk is om de cursus pagina kwa opzet om te draaien dus eerst het uitvragen van de gegevens en daarna de cursusdetails te laten zien, dit scheelt een boel scrollen voor de klant.
Los daarvan is het mogelijk om eventueel het email adres als 1 van de eerste velden te laten zien en deze dan af te vangen zodat er eventueel middels een email een contact moment kan plaats vinden wanneer de cursus niet definitief gemaakt is door de klant (abandoned cart email)
De cursus detailpagina is iets wat je zelf samenstelt.
Je kan dus beide shortcode omdraaien waardoor de cursus informatie evt onderaan komt te staan of zelfs weglaten!
M.b.t. het formulier, momenteel is Sverre (nieuwe medewerker) fulltime bezig met het herschrijven van de plugin. Onderdeel daarvan is het zelf kunnen samenstellen van het formulier middels templates.
We verwachten binnenkort meer over de verwachte release datum te kunnen zeggen, maar het zal wel gefaseerd gaan gebeuren.
dat had ik dus geprobeerd maar kreeg het idee dat dit resulteerde in een niet werkende pagina na het omdraaien. Ik zal het even in me staging omgeving testen.