Naast aan/afwezig moet instructeur ook een resultaat kunnen doorgeven.
Opmerkinge Planaday
In de nieuwe portalen komen: aan/afwezig, controleren cursist gegevens, resultaat doorgeven, handtekeningen zetten door cursisten en instructeur, toevoegen van opmerking bij dagdeel door instructeur
Graag zou ik ook willen zien dat de instructeur geen naw-gegevens in kan zien en al helemaal niet kan aanpassen. Dit komt mede doordat instructeurs soms extern ingehuurd worden. Wanneer een instructeur digitaal de beschikbaarheid door kan geven is dat perfect.
Graag zou ik ook willen zien dat de instructeur geen naw-gegevens in kan zien en al helemaal niet kan aanpassen. Dit komt mede doordat instructeurs soms extern ingehuurd worden. Wanneer een instructeur digitaal de beschikbaarheid door kan geven is dat perfect.
Het zien van die gegevens is in de nieuwe portalen een ‘recht’ en kan dus uit/aan gezet worden. Net als het mogen doorgeven van de presentie.
Wel een vraag @Marius : Hoe zie je het voor je dat als een instructeur geen NAW mag zien maar wel de presentie mag doorgeven? Wie gaat hij/zij dan present melden?
Als je nu in de Planaday naar de beheersectie gaat, zoekt op ‘Portaalrollen’ en dan een van de rollen bewerkt kan je al een beetje zien wat je er straks uit/aan gezet kan worden voor de portaal gebruikers.
Je zal zien dat er een hoop ‘v2’ rechten bij zijn gekomen die het mogelijk maakt veel gedetailleerder rechten toe te kennen (of te ontnemen).
Stefan, klopt het dat het koppelen van ons eigen domein nog niet mogelijk is aan de portalen? Ik zou graag bv mijn.ambuwerk.nl gebruiken voor alles wat te maken heeft met de portalen.